Specjalno艣膰: Digital Marketing

Rodzaj studi贸w: I stopnia – stacjonarne

Kierunek: Zarz膮dzanie

Rozw贸j nowoczesnych technologii i digitalizacja zasob贸w powoduje konieczno艣膰 wprowadzania zmian u pracodawc贸w wielu bran偶. Sprzeda偶 wielokana艂owa staje si臋 norm膮 handlu, a tym samym zwi臋ksza si臋 popyt na szeroko rozumianych specjalist贸w/menad偶er贸w handlu internetowego.

W trakcie studi贸w na specjalno艣ci Digital Marketing zg艂臋bisz wiedz臋 na temat medi贸w cyfrowych, w tym wykorzystania social media i Internetu w celu dotarcia do jak najwi臋kszej liczby potencjalnych klient贸w. Dowiesz si臋, jak w miar臋 up艂ywu czasu rozwija艂 si臋 sam Internet i jak zmieniali si臋 jego u偶ytkownicy w Polsce i na 艣wiecie.

Po uko艅czeniu studi贸w na specjalno艣ci Digital Marketing b臋dziesz mia艂 mo偶liwo艣膰 podj臋cia pracy w przedsi臋biorstwach i instytucjach na stanowiskach zwi膮zanych z marketingiem internetowym (np. specjalista ds. e-marketingu).

Program specjalno艣ci zawiera r贸wnie偶 takie przedmioty fakultatywne jak np. E-sport, czy te偶 Influencerzy w marketingu, kt贸re stanowi膮 odpowied藕 na najnowsze trendy w marketingu internetowym.

Dlaczego zapraszamy m艂odych do pracy w digitalu?

Bran偶a e-marketingowa, a wi臋c komunikacji w digitalu, to jeden z najszybciej rozwijaj膮cych si臋 obszar贸w rynku us艂ug. G艂贸wnie dlatego, 偶e korzysta z najnowocze艣niejszych rozwi膮za艅 i narz臋dzi. Wi臋kszo艣膰 innowacji, kt贸re pojawiaj膮 si臋 w rzeczywisto艣ci cyfrowej, b艂yskawicznie adaptowane s膮 na potrzeby marketingu. To za艣 sprawia, 偶e obszar ten jest szczeg贸lnie ekscytuj膮cy. W bran偶y, kt贸ra wrze od zmian, jest ch艂onna i otwarta na innowacje, nie spos贸b si臋 nudzi膰. Wymaga za to czujno艣ci, umys艂u otwartego na nowo艣ci oraz kreatywno艣ci. Czeg贸偶 鈥 z perspektywy m艂odego cz艂owieka, potencjalnego pracownika 鈥 trzeba wi臋cej? Co wi臋cej, w digitalu mog膮 odnale藕膰 si臋 zar贸wno 艣cis艂e umys艂y, jak i humani艣ci. Najbardziej za艣 poszukiwani s膮 ludzie 艂膮cz膮cy r贸偶norodne kompetencje.Grzegorz Krzemie艅, prezes GoldenSubmarine, Szef Bran偶owej Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska

Akredytacja DIMAQ

Studenci na koniec studi贸w przyst臋puj膮 do egzaminu DIMAQ Basic, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuj膮 certyfikat DIMAQ Basic.

Perspektywy zatrudnienia:

    • dzia艂y marketingu dowolnych organizacji prowadz膮cych dzia艂ania marketingowe,
    • agencje reklamowe,
    • agencje interaktywne,
    • domy mediowe,
    • wydawcy,
    • media,
    • stanowiska 艣redniego szczebla a tak偶e samodzielne prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej.

Przejd藕 na stron臋 uczelni