Storydoing
Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: od 2400 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak stosować adekwatne narzędzia do budowania strategii komunikacji opartej o przełamywanie konwencji komunikacyjnej w kategorii i wyróżnienie jej w oparciu o aktywność marki;
- Jak angażować pracowników organizacji w aktywne budowanie przekazu marki i tworzenie jego treści;
- Jak dokonywać wyboru działań CSR, by stawały się widoczną i mającą znaczący wpływ na wizerunek marki aktywnością;
- Jak konwertować opowieści marki na nowe produkty czy innowacje.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób odpowiedzialnych za budowanie i komunikację marki za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
- Dla brand menedżerów, osób odpowiedzialnych za employer branding, działania PR czy event marketing,
- Dla pracowników działów kreacji i strategii ze stażem do 3 lat.
Program
- Storytelling vs Storydoing
- Storydoing w koncepcji Acts Not Ads
- Przykłady marek zaangażowanych i przykłady działań Storydoing
a) przykłady działań taktycznych w trakcie trwania kampanii
b) przykłady działań strategicznych wpisanych w misje marki i realizowanych odrębnie od działań kampanijnych - Planowanie działań Storydoing
a) category must-haves
b) Day Mood Mapping
c) Common Cause Finder - Amplifikacja działań dla zwiększenia efektywności komunikacji
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 400 zł netto:
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Trener
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec /Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych