Storydoing

Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 20

Cena: od 2400 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener  prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak stosować adekwatne narzędzia do budowania strategii komunikacji opartej o przełamywanie konwencji komunikacyjnej w kategorii i wyróżnienie jej w oparciu o aktywność marki;
  • Jak angażować pracowników organizacji w aktywne budowanie przekazu marki i tworzenie jego treści;
  • Jak dokonywać wyboru działań CSR, by stawały się widoczną i mającą znaczący wpływ na wizerunek marki aktywnością;
  • Jak konwertować opowieści marki na nowe produkty czy innowacje.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób odpowiedzialnych za budowanie i komunikację marki za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji,
  • Dla brand menedżerów, osób odpowiedzialnych za employer branding, działania PR czy event marketing,
  • Dla pracowników działów kreacji i strategii ze stażem do 3 lat.

Program

  1. Storytelling vs Storydoing
  2. Storydoing w koncepcji Acts Not Ads
  3. Przykłady marek zaangażowanych i przykłady działań Storydoing
    a) przykłady działań taktycznych w trakcie trwania kampanii
    b) przykłady działań strategicznych wpisanych w misje marki i realizowanych odrębnie od działań kampanijnych
  4. Planowanie działań Storydoing
    a) category must-haves
    b) Day Mood Mapping
    c) Common Cause Finder
  5. Amplifikacja działań dla zwiększenia efektywności komunikacji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 400 zł netto:

    Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

    Cena zawiera:

    N

    20 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    N

    zaświadczenie o odbyciu szkolenia

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Dlaczego warto?

    • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    mar 10

    Zaufali nam

    Trener

    Jacek Szostak

    Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec /Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych