AI Mindset w organizacji
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 8
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Rozwiniesz swoje kompetencje związane z AI
- Poznasz podstawowe praktyczne umiejętności w generative AI (Chat GPT4, Bard, MidJourney, Bing,Whisper) i podstawowe prompty
- Dowiesz się jak praktycznie zastosować rozwiązania sztucznej inteligencji w swojej organizacji
- Poznasz aktualne ustawodawstwo dotyczące AI
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób pracujących w marketingu, które chcą poznać świat AI
- Dla osób zajmujących się social mediami
- Dla wszystkich zainteresowanych tematyką AI na poziomie podstawowym
Program
- Praktyczne zastosowania AI w różnych biznesach
2. Podstawowe koncepcje i rozwiązania z zakresu AI
3. Historia rozwoju AI i gdzie tak naprawdę jesteśmy teraz
4. Generative AI
5. Problem “black box”
6. Aktualne ustawodawstwo
7. Prompty – pratyczne umiejętność wykorzystania podstawowych narzędzi (Chat GPT, MidJourney, Bing)
8. Prognozy rynkowe: dostępne raporty i analizy rynkowe
9. Low code no code, pluginy, workflow
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to: 1 800 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
8 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Aktualnie brak terminów
Trener
Anna Gumkowska
Szef grupy roboczej AI IAB. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze digital i nowych technologii.
Posiada umiejętności w zarządzaniu dużymi zespołami oraz transformacji cyfrowej w organizacjach. Praktyk w zakresie biznesu internetowego – optymalizacji istniejącego biznesu i rozwoju new business. Od 15 lat „siedzi w mediach cyfrowych i robi internety”. Najpierw w Gazeta.pl, potem w WP.pl, obecnie w TVN Warner Bros. Discovery.
Jako Ph. D. bada computer mediated communication, jest autorką szeregu publikacji branżowych oraz książki Tekst{w} sieci. Swój doktorat poświęciła analizom komunikacji(global digital genre-communication forms) na Facebooku, Pintereście i Instagramie. Wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie w Collegium Civitas oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Jest mentorem, ekspertem IAB oraz arbitrem Komisji Etyki Reklamy. Certyfikowana w Prestige Business Group. Ukończyła Oxford Artificial Intelligence Programme Said Business School, University of Oxford. Współautor raportu Artificial Intelligence Sum up for business 2022.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych