W cyklu DIMAQuestion rozmawiamy z osobami, które zdobyły certyfikat DIMAQ. Pytami co zmotywowało ich do przystąpienia do egzaminu i jaki mają własny przepis na sukces w digital marketingu?
Monika Kielak – pracuje jako Customer Service & User Experience Manager. Równocześnie studiuje online marketing, który nie jest wydaje się bezpośrednio niezbędny w jej pracy. Oto jak odpowiedziała na nasze pytania dotyczące certyfikacji, Akademii DIMAQ i przygotowań do zdania egzaminu.
DIMAQ: Moniko, skąd wzięła się decyzja o przystąpieniu do egzaminu potwierdzającego Twoje kompetencje e-marketingowe? Pytanie o tyle potrzebne, ponieważ wiemy, że nie pracujesz w dziale marketingu?
Monika Kielak: Tak to prawda, nie pracuję w digital marketingu. Jestem odpowiedzialna za obsługę Klienta i ogólnie za doświadczenia Usera. Na co dzień staram się być jednak jak to nazywam ,,głosem biznesu”, w kontekście współpracy z zespołem marketingu. Miałam potrzebę oraz chęć zrozumienia na czym to wszystko polega.
DIMAQ: Jak z Twojej perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy? Czy często spotykasz się z DIMAQ w Twoim otoczeniu biznesowym?
MK: Z opowieści moich znajomych wynika, że jest on dość pozytywnie odbierany w branży i znany osobom, które się w niej dobrze orientują. Jest świetnym dopełnieniem CV dla osób, które widzą się w świecie digital marketingu.
DIMAQ: Czy z Twojej perspektywy udział w Akademii DIMAQ był przydatny do podejścia i zdania egzaminu DIMAQ?
MK: Oczywiście, że tak! To dawka ogromnej wiedzy. Mimo, że podeszłam do egzaminu na poziomie Basic, ukończyłam szkolenie na poziomie Professional. Szeroki przekrój wiedzy, który tam znalazłam otwiera oczy i buduje perspektywę nowego zawodu na przyszłość. Obecnie studiuję online marketing i było to świetne uzupełnienie informacji z tego obszaru.
DIMAQ: Co zarekomendujesz osobom, które właśnie przygotowują się do egzaminu? Na co powinni zwrócić uwagę?
MK: Przede wszystkim nie odkładać powtórki materiału i samej daty egzaminu na odległy czas! Przyswajać i odświeżać wiedzę regularnie i … nie bać się egzaminu! Trochę żałuję, że nie podeszłam jednak do poziomu Professional, ale czasem perfekcjonizm hamuje pewne kroki. Mogę natomiast dać radę aby solidnie się przygotować i zdać od razu wyższy poziom!
DIMAQ: Czy zdobycie certyfikatu zmotywowało Cię lub zainspirowało do podjęcia decyzji o kierunku rozwoju kariery?
MK: Już od jakiegoś czasu myślałam o poszerzeniu swojej wiedzy w tym zakresie, stąd decyzja również o studiach z marketingu. Wierzę, że może być to w przyszłości mój pomysł na siebie, jako dodatkowy element w mojej pracy. Z całego serca polecam szkolenie DIMAQ, ponieważ jest to świetnie przekazana wiedza w tzw. pigułce.
Monika Kielak: User Experience & Customer Service Manager. W pracy zajmuje się nawiązywaniem i utrzymywaniem istotnych dla firmy relacji z partnerami biznesowymi. Sprzedaż, rozwiązywanie konfliktów, znajdowanie rozwiązań i obsługa reklamacji to codzienne zadania Moniki. Mimo młodego wieku jej zaangażowanie zostało docenione przez obecnych pracodawców i potwierdzone nagrodami wewnętrznymi, awansem i powierzeniem jej kierowania 30-osobowym zespołem.
Dowiedz się więcej o certyfikacie DIMAQ Basic.
Chcesz opowiedzieć nam o własnych doświadczeniach związanych z uzyskaniem certyfikatu DIMAQ? Napisz na: kontakt@dimaq.eu w temacie wpisując “DIMAQuestion”.