W cyklu DIMAQuestion rozmawiamy z osobami, które zdobyły certyfikat DIMAQ. Co zmotywowało ich do przystąpienia do egzaminu, jaki mają przepis na sukces w digital marketingu?

Monika Kielak pracuje jako Customer Service & User Experience Manager, a także studiuje online marketing. Oto jak odpowiedziała na nasze pytania dotyczące certyfikacji, Akademii DIMAQ i przygotowań do egzaminu.

DIMAQ:  Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu potwierdzającego Twoje kompetencje e-marketingowe jeśli nie pracujesz w digital marketingu?

Monika Kielak:  Tak to prawda, nie pracuję w digital marketingu. Jestem odpowiedzialna za obsługę Klienta i ogólnie za doświadczenia Usera. Na co dzień staram się być ,,głosem biznesu” w kontekście współpracy z zespołem marketingu, stąd moja chęć zrozumienia na czym to wszystko polega.

DIMAQ:  Jak z Twojej perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy? Czy często spotykasz się z DIMAQ w Twoim otoczeniu biznesowym?

MK: Z opowieści moich znajomych wynika, że jest on dość pozytywnie odbierany w branży i znany osobom, które się w niej dobrze orientują. Jest świetnym dopełnieniem CV dla osób, które widzą się w świecie digital marketingu.

DIMAQ:  Czy z Twojej perspektywy udział w Akademii DIMAQ był przydatny do podejścia i zdania egzaminu DIMAQ?

MK: Oczywiście, że tak! To dawka ogromnej wiedzy. Mimo, że podeszłam do egzaminu na poziomie Basic, ukończyłam szkolenie na poziomie Professional, ponieważ przekrój wiedzy, który tam znalazłam mocno otwiera oczy i buduje perspektywę nowego zawodu na przyszłość. Obecnie studiuję online marketing i było to świetne uzupełnienie informacji z tego obszaru.

DIMAQ:  Co zarekomendujesz osobom, które właśnie przygotowują się do egzaminu? Na co powinni zwrócić uwagę?

MK: Nie odkładać powtórki materiału i samej daty egzaminu na odległy czas 🙂 Przyswajać i odświeżać wiedzę regularnie i się nie bać! Trochę żałuję, że nie podeszłam jednak do poziomu Profesional, ale czasem perfekcjonizm hamuje pewne kroki i dlatego zdecydowanie polecam się przygotować i zdać wyższy poziom!

DIMAQ:  Czy zdobycie certyfikatu zmotywowało Cię / zainspirowało Cię do podjęcia decyzji kierunku rozwoju kariery? LUB W jakim kierunku planujesz rozwijać swoją karierę po zdobyciu certyfikatu?

MK: Już od jakiegoś czasu myślałam o poszerzeniu swojej wiedzy w tym zakresie, stąd decyzja również o studiach, natomiast wierzę, że może być to w przyszłości mój pomysł na siebie jako dodatkowy element mojej pracy. Z całego serca polecam, ponieważ to świetnie przekazana wiedza w tzw. pigułce.


Monika Kielak: Obecnie User Experience & Customer Service Manager

 ,,W swojej karierze zawodowej miałam okazję zajmować się nawiązywaniem i utrzymywaniem istotnych dla firmy relacji z partnerami biznesowymi oraz dbać o wysoki poziom obsługi Klienta. Byłam również odpowiedzialna za wdrażanie nowych narzędzi oraz optymalizację procesów w firmie” – wspomina Monika.

Mimo młodego wieku miała możliwość kierować ponad 30 – osobowym zespołem w globalnej firmie, prowadzić kluczowe projekty, a także występować w roli prelegenta na różnego rodzaju wydarzeniach z obszaru Customer Care. Jej zaangażowanie zostało docenione przez pracodawców i potwierdzone licznymi nagrodami wewnętrznymi. Mimo doświadczenia związanego głównie z obsługą Klienta, nieobce są jej inne obszary, które niewątpliwie ją fascynują takie jak: aspekty prawne, marketingowe czy też HR-owe. Jest absolwentką 4 uczelni wyższych oraz posiadaczką licznych certyfikatów potwierdzających jej umiejętności. Cieszymy się, że DIMAQ również dołączył do tego grona!

Dowiedz się więcej o certyfikacie DIMAQ Basic.

Chcesz opowiedzieć nam o własnych doświadczeniach związanych z uzyskaniem certyfikatu DIMAQ? Napisz na: kontakt@dimaq.eu w temacie wpisując “DIMAQuestion”.