Marketing First Times

Branżowe been there, done that... powiemy Ci jak zacząć!

Image
WEŹ UDZIAŁ
Image

28.05.2025 | 16.00-19.00 | WSTĘP WOLNY

ImageImageImage

28.05.2025 | 16.00-19.00

WSTĘP WOLNY

Image

O wydarzeniu

DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami. Cykliczne spotkania są organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.


II edycja wydarzenia odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego. W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele branży z generacji Z, którzy jeszcze niedawno sami kończyli studia, mierzyli się z pytaniami o przyszłość i stawiali pierwsze kroki na rynku pracy. Dziś wracają na uczelnię jako eksperci, aby podzielić się swoją drogą zawodową.


Podczas wydarzenia uczestnicy usłyszą osobiste historie o odwadze do zmiany ścieżki kariery, kulisach pracy freelancera, wyzwaniach codziennej pracy w marketingu oraz o tym, jak odnaleźć się w dynamicznym świecie mediów. Wspólnym mianownikiem tych wystąpień będą kompetencje przyszłości, znaczenie umiejętności miękkich, zarządzanie stresem oraz praktyczne podejście do wykorzystania nowych technologii – w tym AI – w rozwoju zawodowym.


Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, wystarczy pobrać wejściówkę i dołączyć do nas 28 maja!

WEŹ UDZIAŁ
dni
godzin
minut
Sekund

Wydarzenie zaczyna się za:

Wydarzenie zaczyna się za:

Gdzie się spotykamy?

Akademia Leona Koźmińskiego

ul. Jagiellońska 57, Warszawa

sala D202 (sala Senatu)

Program wydarzenia

16:10-16:40

Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing

Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine

16:00-16:10

Powitanie

16:40-17:10

Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu

Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google

17:10-17:20

Przerwa i networking

17:20-17:50

Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej

Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub

17:50-18:20

Nie czekaj, testuj, działaj – czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu

Alex Kulaha, Senior Media Buyer, Bees & Honey

18:20-19:00

Zakończenie i networking

WEŹ UDZIAŁ
ImageImageImageImageImageImage

Poznaj nas

Krysia Frąckiewicz

Digital Account, Mediahub


Jestem absolwentką socjologii ze specjalizacją w marketingu, reklamie i nowych mediach. Posiadam ponad dwuletnie doświadczenie w pracy w marketingu – zarówno w obszarze performance, jak i mediów społecznościowych. Jestem kreatywną osobą, która skutecznie rozwiązuje problemy i z pasją tworzy efektywne rozwiązania marketingowe. Cechuje mnie duża elastyczność i chęć podejmowania wyzwań. Praca zespołowa to dla mnie klucz do sukcesu.



Alex Kulaha

Senior Media Buyer, Bees & Honey


Cześć, mam na imię Alex i na co dzień pracuję jako media buyer, czyli osoba odpowiedzialna za planowanie, prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych online. Działam głównie na rynkach europejskich, zarządzając budżetami przekraczającymi 250 tys. zł miesięcznie. Pracuję z takimi platformami jak Google Ads, Meta Ads, TikTok i LinkedIn.W marketingu cenię sobie połączenie analitycznego myślenia z kreatywnością – lubię liczby, ale wiem, że za każdym kliknięciem stoi realna osoba, z konkretnymi potrzebami i emocjami. Dlatego w pracy skupiam się nie tylko na wynikach, ale też na zrozumieniu odbiorców i tworzeniu wartościowych komunikatów.Stale szukam sposobów na automatyzację i usprawnienia – jestem fanem narzędzi AI, które realnie ułatwiają mi codzienną pracę. W kampaniach stawiam na efektywność, ale też na przejrzystość, strategię i spójność komunikacji.


Maciej Zdunek

Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google


Digital Marketing Strategist w Google. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych w podejściu full-funnel oraz analizie jej wyników. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w software house, agencji marketingowej, firmach L'Oreal i Google oraz jako freelancer. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Justyna Niciejewska

Strategic Planner, GoldenSubmarine


Z wykształcenia tłumaczka języka chińskiego, z wyboru i zamiłowania do wyzwań strateżka marketingowa. Na pokładzie Złotej Łodzi od 2022 roku, gdzie zajmuje się opracowywaniem bazy pod kampanie oraz eksploracją najnowszych trendów w komunikacji - ze szczególnym zamiłowaniem do kategorii beauty! Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzającego zaawansowaną wiedzę marketingową. Wielokrotna prelegentka na wydarzeniach branżowych, m.in. DIMAQ Day 2024.


Image Image Image Image

16:10-16:40

Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing


Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine

16:40-17:10

Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu


Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google

17:20-17:50

Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej


Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub

17:50-18:20

Nie czekaj, testuj, działaj – czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu


Alex Kulaha, Senior Media Buyer,

Bees & Honey

ImageImageImageImageImage

Organizatorzy

Image

Partnerzy Medialni

Image Image Image

Partner Technologiczny

Image

Partner

Image Image

Akredytacja

Image

Spotkanie zostało objęte akredytacją DIMAQ, dlatego za udział w konferencji można zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych w roli słuchacza oraz 30 punktów w roli prelegenta.

Kontakt

Image

Promocja i organizacja


Paulina Woźniak


+48 509 403 893 p.wozniak@dimaq.eu


Bądź na bieżaco! Obserwuj nas w mediach społecznościowych

Image Image Image

lub zapisz się do newslettera

Image Image

CZEŚĆ!

Image

Agenda

DIMAQ DAY to 7 prezentacji pełnych praktycznych wskazówek i inspiracji dla osób, które chcą zgłębić tajniki narzędzi AI w digital marketingu oraz możliwość udziału w kameralnych warsztatach pod okiem doświadczonych ekspertów z agencji reklamowych.

Image

8.30-9.00 Rejestracja uczestników

ImageImage
Monika Ciślak, Ekspertka ds. Social Mediów i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy

Prezentacja pokaże, jak AI wspiera działania w social media – od automatyzacji publikacji, przez inteligentne chatboty, aż po tworzenie angażujących treści.

9.00-9.10 Powitanie uczestników

Przedstawiciel Politechniki Białostockiej

9.40-10.10 Sztuczna inteligencja w Social Media – automatyzacja, chatboty i AI-Driven treści

Image

9.10-9.40 Prezentacja uczelni

TBD

TBD

10.10-10.40 Od Facebooka po budżet gminy – jak AI wspiera samorządy w codziennej pracy?

Łukasz Bis, Starszy Specjalista ds. Promocji Gminy i Obsługi Inwestora, Sokołów Małopolski

Czy AI ma zastosowanie w "zabetonowanych"urzędach? Czy wdrożenie nowych systemów jest łatwe i przyjemne? Nie! Opowieść o tym, jak w kilka miesięcy można usprawnićdziałania w małej jednostce samorządu terytorialnego. 

ImageImage

10.40-11.10 Narzędzia AI w produkcji video: rewelacja czy rewolucja? Nadeszła era sztucznych filmów, w których prawdziwe są tylko konsekwencje

Wojciech Karolczuk, Senior Marketing Specialist, Merkury S.A.

Video AI – od lektora po aktorów. Omówione zostaną zarówno pozytywne aspekty, takie jak optymalizacja montażu czy łatwiejsze tworzenie muzyki, jak i poważne zagrożenia, w tym deepfake, voice cloning i AI scam.

Image

11.10-11.30 Przerwa kawowa

11.30-12.00 Algorytmy Google i AI – jak Google wykorzystuje AI do oceny jakości stron (EEAT – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?

Image
Patryk Błachnio, SEO Manager, Fabryka Marketingu

Prezentacja wyjaśni, czym jest E-E-A-T i jak Google ocenia jakość treści pod kątem doświadczenia, wiedzy eksperckiej, autorytetu i zaufania. Omówione zostaną mechanizmy wykorzystania AI w ocenie contentu, a także kluczowe wytyczne.

Image
Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski, Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes

Prezentacja pokaże, jak e-commerce przeszedł od manualnych procesów do AI i automatyzacji. Omówione zostaną technologie zwiększające konwersję, takie jak personalizacja, silniki rekomendacji i inteligentna analityka.

12.00-12.30 No-code AI i przyszłość e-commerce: jak nie będąc programistą, wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży?

Image

12.30-13.00 Odpowiedzialność prawna za AI-generated content

Michał Kolasiński, Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Prezentacja omówi kluczowe kwestie prawnoautorskie związane z generatywną AI oraz obowiązki wynikające z AI ACT. Przedstawione zostaną założenia projektu ustawy o systemach AI, sankcje oraz organy nadzorcze.

13.30-13.40 Zakończenie części konferencyjnej

Image

13.00-13.30 Nowy poziom certyfikacji DIMAQ – ekspercka ścieżka dla specjalistów AI w marketingu

Ewa Opach, Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska

W jaki sposób certyfikat DIMAQ AI pomaga zrozumieć tę transformację i skutecznie dostosować się do zmian na rynku. Przewodnik po e-marketingu wspieranym przez sztuczną inteligencję.

Image

13.40-14.40 Poczęstunek

Image

14.40-16.40 Rozpoczęcie części warsztatowej

Image
Image

14.40-16.40 Warsztat Strategic: Czy AI może nam pomóc przy budowaniu strategii digital

Paweł Grabowski, Digital Strategist, Agencja Sempai

Podczas sesji zgłębiona zostanie metoda SOSTAC, czyli sprawdzony model strategiczny, który pomoże uporządkować myślenie o strategii. Następnie, w małych grupach, uczestnicy stworzą własne konspekty strategii dla wybranych marek, bazując zarówno na swojej wiedzy, jak i dostępnych informacjach z sieci.


Kolejnym krokiem będzie wykorzystanie narzędzi AI – ChatGPT oraz Gemini – do wygenerowania strategii digital i porównanie ich wyników z tym, co udało się stworzyć manualnie. Wspólnie przeanalizowane zostaną podobieństwa i różnice między podejściem człowieka a algorytmu, co pozwoli wyciągnąć wnioski na temat realnej wartości AI w planowaniu strategicznym.


Warsztat to także okazja do praktycznego sprawdzenia, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc proces analizy, generowania pomysłów i optymalizacji strategii. Na zakończenie uczestnicy omówią zalety i ograniczenia AI, a także zastanowią się, jak świadomie wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy.


Organizacja warsztatu:

- Praca w 4-osobowych zespołach (Liczba miejsc: 20)
- Wykorzystanie laptopów, tabletów lub smartfonów z dostępem do internetu
- Notatniki i długopisy zapewnione przez organizatora,
Image

14.40-16.40 Warsztat Skillset: Marketingowe kompetencje przyszłości - jak nie dać się zastąpić?

Magdalena Surowiec, Brand Manager, Agencja Kohai

Działasz w social mediach lub video marketingu i jesteś przerażony rosnącym znaczeniem AI? 


Szukasz wskazówek, jak włączyć AI do pracy przy codziennym tworzeniu contentu? 


Porozmawiamy o możliwościach sztucznej inteligencji wprzypadku branży kreatywnej, a także poćwiczymy kompetencje przyszłości, które sprawią, że nie tylko będziesz lepiej korzystać z możliwości technologicznych,ale także zwiększą Twoją wartość na rynku pracy. 


Liczba miejsc: 15

Prelegenci

Image

Monika Ciślak

Ekspertka ds. Social Mediów

i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy

Image Image
Image

Wojciech Karolczuk

Senior Digital Marketing Specialist, Merkury S.A.


Image
Image

Patryk Błachnio

SEO Manager, Fabryka Marketingu


Image Image Image

Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski

Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes


Image Image

Michał Kolasiński

Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki

i Wspólnicy


Image Image

Ewa Opach

Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska


Image Image

Magdalena Surowiec

Brand Manager, Agencja Kohai

Image Image Image

Paweł Grabowski

Digital Strategist, Agencja Sempai

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Łukasz Bis

Starszy Specjalista ds. Promocji Gminy i Obsługi Inwestora, Sokołów Małopolski

Image Image Image

Cennik

Cena regularna indywidualna

Cena dla Pracodawców DIMAQ

Cena dla firm

członkowskich

IAB Polska

Cena indywidualna dla posiadaczy

certyfikatu DIMAQ

PAKIET KONFERENCJA

PAKIET

KONFERENCJA + WARSZTAT

ImageImage

332 PLN BRUTTO

269,92 PLN NETTO

295 PLN BRUTTO

239,84 PLN NETTO

295 PLN BRUTTO

239,84 PLN NETTO

246 PLN BRUTTO

200 PLN NETTO

450 PLN BRUTTO

365,85 PLN NETTO

400 PLN BRUTTO

325,20 PLN NETTO

400 PLN BRUTTO

325,20 PLN NETTO

320 PLN BRUTTO

260,16 PLN NETTO

KUP BILET
KUP BILET

Cena dla Pracodawców DIMAQ

Cena dla firm

członkowskich

IAB Polska

239,84 PLN NETTO

Cena indywidualna dla posiadaczy

certyfikatu DIMAQ

Cena regularna indywidualna

Organizator

Image

Współorganizator

Image

Partnerzy Medialni

Image Image Image

Partner Technologiczny

Image

Partner Merytoryczny

Image Image

FAQ

Czy mogę zwrócić bilet?

Tak, uczestnik może zrezygnować z udziału w konferencji. W przypadku, gdy:


- rezygnacja nastąpi na 7 dni przed konferencją, organizator zwróci 50% ceny biletu.
- rezygnacja nastąpi na mniej niż 7 dni przed konferencją, zwrot nie przysługuje.

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu (jeśli do konferencji pozostało więcej niż 14 dni).

Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?

Tak, istnieje możliwość przekazania biletu innej osobie, ale wymagana jest wcześniejsza zmiana danych uczestnika. W tym celu należy skontaktować się z organizatorem pod adresem: kontakt@dimaq.eu

Czy kupując większą liczbę biletów, mogę uzyskać dodatkowy rabat?

Tak, przy zakupie więcej niż 5 biletów można uzyskać dodatkową zniżkę. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym handlowcem pod adresem: k.moniuszko@dimaq.eu

Jakie są dostępne formy płatności?

Można płacić zarówno przelewem tradycyjnym, jak i skorzystać z płatności online.

Czy mogę zapłacić gotówką na miejscu wydarzenia?

Nie. W przypadku chęci zakupu biletu w dniu wydarzenia, należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy, gdzie dostępne są jedynie 2 formy płatności: przelew tradycyjny lub płatność online.

Czy mogę otrzymać fakturę za bilety?

Tak, faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.

Czy na konferencji będzie dostępny live-streaming dla osób, które nie mogą uczestniczyć osobiście?

Nie, wydarzenie nie będzie rejestrowane.

Image

Miejsce wydarzenia

Biblioteka Politechniki Białostockiej

ul. Zwierzyniecka 16

Białystok


Sprawdź, jak dojechać:

Image
Image

Kontakt

Organizacja


Agnieszka Fabianowicz


+48 515 992 599 a.fabianowicz@dimaq.eu


Image
Image
Image

Sprzedaż


Kamil Moniuszko


+48 451 052 096

k.moniuszko@dimaq.eu


Media


Paulina Woźniak


+48 509 403 893 p.wozniak@dimaq.eu


Bądź na bieżaco! Obserwuj nas w mediach społecznościowych

Image Image Image

lub zapisz się do newslettera

Image Image Image Image