Marketing First Times
Branżowe been there, done that... powiemy Ci jak zacząć!

28.05.2025 | 16.00-19.00 | WSTĘP WOLNY



28.05.2025 | 16.00-19.00
WSTĘP WOLNY
O wydarzeniu
DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami. Cykliczne spotkania są organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.
II edycja wydarzenia odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego. W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele branży z generacji Z, którzy jeszcze niedawno sami kończyli studia, mierzyli się z pytaniami o przyszłość i stawiali pierwsze kroki na rynku pracy. Dziś wracają na uczelnię jako eksperci, aby podzielić się swoją drogą zawodową.
Podczas wydarzenia uczestnicy usłyszą osobiste historie o odwadze do zmiany ścieżki kariery, kulisach pracy freelancera, wyzwaniach codziennej pracy w marketingu oraz o tym, jak odnaleźć się w dynamicznym świecie mediów. Wspólnym mianownikiem tych wystąpień będą kompetencje przyszłości, znaczenie umiejętności miękkich, zarządzanie stresem oraz praktyczne podejście do wykorzystania nowych technologii – w tym AI – w rozwoju zawodowym.
Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, wystarczy pobrać wejściówkę i dołączyć do nas 28 maja!
Wydarzenie zaczyna się za:
Wydarzenie zaczyna się za:
Gdzie się spotykamy?
Akademia Leona Koźmińskiego
ul. Jagiellońska 57, Warszawa
sala D202 (sala Senatu)
Program wydarzenia
16:10-16:40
Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing
Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine
16:00-16:10
Powitanie
16:40-17:10
Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu
Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google
17:10-17:20
Przerwa i networking
17:20-17:50
Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej
Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub
17:50-18:20
Nie czekaj, testuj, działaj – czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu
Alex Kulaha, Senior Media Buyer, Bees & Honey
18:20-19:00
Zakończenie i networking
Poznaj nas
Krysia Frąckiewicz
Digital Account, Mediahub
Jestem absolwentką socjologii ze specjalizacją w marketingu, reklamie i nowych mediach. Posiadam ponad dwuletnie doświadczenie w pracy w marketingu – zarówno w obszarze performance, jak i mediów społecznościowych. Jestem kreatywną osobą, która skutecznie rozwiązuje problemy i z pasją tworzy efektywne rozwiązania marketingowe. Cechuje mnie duża elastyczność i chęć podejmowania wyzwań. Praca zespołowa to dla mnie klucz do sukcesu.
Alex Kulaha
Senior Media Buyer, Bees & Honey
Cześć, mam na imię Alex i na co dzień pracuję jako media buyer, czyli osoba odpowiedzialna za planowanie, prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych online. Działam głównie na rynkach europejskich, zarządzając budżetami przekraczającymi 250 tys. zł miesięcznie. Pracuję z takimi platformami jak Google Ads, Meta Ads, TikTok i LinkedIn.W marketingu cenię sobie połączenie analitycznego myślenia z kreatywnością – lubię liczby, ale wiem, że za każdym kliknięciem stoi realna osoba, z konkretnymi potrzebami i emocjami. Dlatego w pracy skupiam się nie tylko na wynikach, ale też na zrozumieniu odbiorców i tworzeniu wartościowych komunikatów.Stale szukam sposobów na automatyzację i usprawnienia – jestem fanem narzędzi AI, które realnie ułatwiają mi codzienną pracę. W kampaniach stawiam na efektywność, ale też na przejrzystość, strategię i spójność komunikacji.
Maciej Zdunek
Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google
Digital Marketing Strategist w Google. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych w podejściu full-funnel oraz analizie jej wyników. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w software house, agencji marketingowej, firmach L'Oreal i Google oraz jako freelancer. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Justyna Niciejewska
Strategic Planner, GoldenSubmarine
Z wykształcenia tłumaczka języka chińskiego, z wyboru i zamiłowania do wyzwań strateżka marketingowa. Na pokładzie Złotej Łodzi od 2022 roku, gdzie zajmuje się opracowywaniem bazy pod kampanie oraz eksploracją najnowszych trendów w komunikacji - ze szczególnym zamiłowaniem do kategorii beauty! Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzającego zaawansowaną wiedzę marketingową. Wielokrotna prelegentka na wydarzeniach branżowych, m.in. DIMAQ Day 2024.
16:10-16:40
Jak zrobić wejście smoka? Czyli czego nauczył mnie chiński, zanim zaczęłam robić marketing
Justyna Niciejewska, Strategic Planner, GoldenSubmarine
16:40-17:10
Od Freelancera do Googlera - Pivot w Digital Marketingu
Maciej Zdunek, Digital Marketing Strategist, Google
17:20-17:50
Account na co dzień - Szybki poradnik przetrwania w agencji marketingowej
Krysia Frąckiewicz, Digital Account, Mediahub
17:50-18:20
Nie czekaj, testuj, działaj – czyli życie media buyera w pędzącej branży marketingu
Alex Kulaha, Senior Media Buyer,
Bees & Honey
Agenda
DIMAQ DAY to 7 prezentacji pełnych praktycznych wskazówek i inspiracji dla osób, które chcą zgłębić tajniki narzędzi AI w digital marketingu oraz możliwość udziału w kameralnych warsztatach pod okiem doświadczonych ekspertów z agencji reklamowych.
8.30-9.00 Rejestracja uczestników
Prezentacja pokaże, jak AI wspiera działania w social media – od automatyzacji publikacji, przez inteligentne chatboty, aż po tworzenie angażujących treści.
9.00-9.10 Powitanie uczestników
Przedstawiciel Politechniki Białostockiej
9.40-10.10 Sztuczna inteligencja w Social Media – automatyzacja, chatboty i AI-Driven treści
9.10-9.40 Prezentacja uczelni
TBD
10.10-10.40 Od Facebooka po budżet gminy – jak AI wspiera samorządy w codziennej pracy?
Czy AI ma zastosowanie w "zabetonowanych"urzędach? Czy wdrożenie nowych systemów jest łatwe i przyjemne? Nie! Opowieść o tym, jak w kilka miesięcy można usprawnićdziałania w małej jednostce samorządu terytorialnego.
10.40-11.10 Narzędzia AI w produkcji video: rewelacja czy rewolucja? Nadeszła era sztucznych filmów, w których prawdziwe są tylko konsekwencje
Video AI – od lektora po aktorów. Omówione zostaną zarówno pozytywne aspekty, takie jak optymalizacja montażu czy łatwiejsze tworzenie muzyki, jak i poważne zagrożenia, w tym deepfake, voice cloning i AI scam.
11.10-11.30 Przerwa kawowa
11.30-12.00 Algorytmy Google i AI – jak Google wykorzystuje AI do oceny jakości stron (EEAT – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness)?
Prezentacja wyjaśni, czym jest E-E-A-T i jak Google ocenia jakość treści pod kątem doświadczenia, wiedzy eksperckiej, autorytetu i zaufania. Omówione zostaną mechanizmy wykorzystania AI w ocenie contentu, a także kluczowe wytyczne.
Prezentacja pokaże, jak e-commerce przeszedł od manualnych procesów do AI i automatyzacji. Omówione zostaną technologie zwiększające konwersję, takie jak personalizacja, silniki rekomendacji i inteligentna analityka.
12.00-12.30 No-code AI i przyszłość e-commerce: jak nie będąc programistą, wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży?
12.30-13.00 Odpowiedzialność prawna za AI-generated content
Prezentacja omówi kluczowe kwestie prawnoautorskie związane z generatywną AI oraz obowiązki wynikające z AI ACT. Przedstawione zostaną założenia projektu ustawy o systemach AI, sankcje oraz organy nadzorcze.
13.30-13.40 Zakończenie części konferencyjnej
13.00-13.30 Nowy poziom certyfikacji DIMAQ – ekspercka ścieżka dla specjalistów AI w marketingu
W jaki sposób certyfikat DIMAQ AI pomaga zrozumieć tę transformację i skutecznie dostosować się do zmian na rynku. Przewodnik po e-marketingu wspieranym przez sztuczną inteligencję.
13.40-14.40 Poczęstunek
14.40-16.40 Rozpoczęcie części warsztatowej
14.40-16.40 Warsztat Strategic: Czy AI może nam pomóc przy budowaniu strategii digital
Podczas sesji zgłębiona zostanie metoda SOSTAC, czyli sprawdzony model strategiczny, który pomoże uporządkować myślenie o strategii. Następnie, w małych grupach, uczestnicy stworzą własne konspekty strategii dla wybranych marek, bazując zarówno na swojej wiedzy, jak i dostępnych informacjach z sieci.
Kolejnym krokiem będzie wykorzystanie narzędzi AI – ChatGPT oraz Gemini – do wygenerowania strategii digital i porównanie ich wyników z tym, co udało się stworzyć manualnie. Wspólnie przeanalizowane zostaną podobieństwa i różnice między podejściem człowieka a algorytmu, co pozwoli wyciągnąć wnioski na temat realnej wartości AI w planowaniu strategicznym.
Warsztat to także okazja do praktycznego sprawdzenia, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc proces analizy, generowania pomysłów i optymalizacji strategii. Na zakończenie uczestnicy omówią zalety i ograniczenia AI, a także zastanowią się, jak świadomie wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy.
Organizacja warsztatu:
- Praca w 4-osobowych zespołach (Liczba miejsc: 20)14.40-16.40 Warsztat Skillset: Marketingowe kompetencje przyszłości - jak nie dać się zastąpić?
Działasz w social mediach lub video marketingu i jesteś przerażony rosnącym znaczeniem AI?
Szukasz wskazówek, jak włączyć AI do pracy przy codziennym tworzeniu contentu?
Porozmawiamy o możliwościach sztucznej inteligencji wprzypadku branży kreatywnej, a także poćwiczymy kompetencje przyszłości, które sprawią, że nie tylko będziesz lepiej korzystać z możliwości technologicznych,ale także zwiększą Twoją wartość na rynku pracy.
Liczba miejsc: 15
Prelegenci
Monika Ciślak
Ekspertka ds. Social Mediów
i Digital Marketingu, NASK Państwowy Instytut Badawczy
Wojciech Karolczuk
Senior Digital Marketing Specialist, Merkury S.A.
Patryk Błachnio
SEO Manager, Fabryka Marketingu
Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski
Ekspert ds. Produktów Cyfrowych, Partner i Członek Zarządu, 300.codes
Michał Kolasiński
Junior Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
i Wspólnicy
Ewa Opach
Dyrektorka ds. Edukacji i Certyfikacji DIMAQ, IAB Polska
Magdalena Surowiec
Brand Manager, Agencja Kohai
Paweł Grabowski
Digital Strategist, Agencja Sempai
Łukasz Bis
Starszy Specjalista ds. Promocji Gminy i Obsługi Inwestora, Sokołów Małopolski
Cennik
Cena regularna indywidualna
Cena dla Pracodawców DIMAQ
Cena dla firm
członkowskich
IAB Polska
Cena indywidualna dla posiadaczy
certyfikatu DIMAQ
PAKIET KONFERENCJA
PAKIET
KONFERENCJA + WARSZTAT
332 PLN BRUTTO
269,92 PLN NETTO
295 PLN BRUTTO
239,84 PLN NETTO
295 PLN BRUTTO
239,84 PLN NETTO
246 PLN BRUTTO
200 PLN NETTO
450 PLN BRUTTO
365,85 PLN NETTO
400 PLN BRUTTO
325,20 PLN NETTO
400 PLN BRUTTO
325,20 PLN NETTO
320 PLN BRUTTO
260,16 PLN NETTO
Cena dla Pracodawców DIMAQ
Cena dla firm
członkowskich
IAB Polska
239,84 PLN NETTO
Cena indywidualna dla posiadaczy
certyfikatu DIMAQ
Cena regularna indywidualna
FAQ
Czy mogę zwrócić bilet?
Tak, uczestnik może zrezygnować z udziału w konferencji. W przypadku, gdy:
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu (jeśli do konferencji pozostało więcej niż 14 dni).
Czy mogę przekazać swój bilet innej osobie?
Czy kupując większą liczbę biletów, mogę uzyskać dodatkowy rabat?
Jakie są dostępne formy płatności?
Można płacić zarówno przelewem tradycyjnym, jak i skorzystać z płatności online.
Czy mogę zapłacić gotówką na miejscu wydarzenia?
Nie. W przypadku chęci zakupu biletu w dniu wydarzenia, należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy, gdzie dostępne są jedynie 2 formy płatności: przelew tradycyjny lub płatność online.
Czy mogę otrzymać fakturę za bilety?
Tak, faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.
Czy na konferencji będzie dostępny live-streaming dla osób, które nie mogą uczestniczyć osobiście?
Nie, wydarzenie nie będzie rejestrowane.
Miejsce wydarzenia
Biblioteka Politechniki Białostockiej
ul. Zwierzyniecka 16
Białystok
Sprawdź, jak dojechać: