• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Marketing Next: AI. Chill, prompt, repeat

3 listopada 2025

Sztuczna inteligencja zmienia marketing szybciej, niż ktokolwiek się spodziewał. Jak odnaleźć się w tym świecie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji Marketing Next: AI – Chill, prompt, repeat, która odbędzie się 26 listopada 2025 r. w Hotelu Mercure Wrocław Centrum.

Organizatorem wydarzenia jest agencja Top Online, znana z edukacyjnych działań w ramach społeczności SEO Samodzielni i innowacyjnego podejścia do automatyzacji procesów marketingowych.

Merytoryka bez lania wody

Konferencja wyróżnia się formatem wystąpień inspirowanym TED – każda prelekcja trwa 18 minut. Dzięki temu uczestnicy dostają esencję wiedzy, praktyczne wskazówki i inspiracje, które mogą wdrożyć od razu. Oprócz prelekcji przewidziane są także panele dyskusyjne i networking, w których liczy się szczera wymiana doświadczeń i ścieranie się wizji.

7 prelegentów, 7 unikalnych perspektyw

Na scenie pojawią się eksperci, którzy od lat kształtują polski rynek marketingu, e-commerce i nowych technologii:

– Kama Kotowska – Human factor: co w marketingu pozostaje nasze, mimo wszędobylskiego AI?
– Jan Kinal – Sztuczna inteligencja, autentyczny kicz. Czego NIE robić w marketingu
– Natalia Sowa – Klient mówi, AI słucha: jak sztuczna inteligencja pomoże nam tworzyć trafniejsze persony i propozycję wartości marki
– Paula Skrzypecka – Legalny AI-influencer – jak to ogarnąć?
– Alina Lysychkina – AI-ready marketing: analiza, kreacja, efekty
– Damian Jemioło – Tworzenie syntetycznych person za pomocą AI. Jak pomagają w marketingu?
– Marcin Kamiński – CEO Top Online

Marketing Next: AI. Chill, prompt, repeat Data: 26-11-2025 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Sztuczna inteligencja zmienia marketing szybciej, niż ktokolwiek się spodziewał. Jak odnaleźć się w tym świecie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji Marketing Next: AI – Chill, prompt, repeat, która odbędzie się 26 listopada 2025 r. w Hotelu Mercure Wrocław Centrum.

Organizatorem wydarzenia jest agencja Top Online, znana z edukacyjnych działań w ramach społeczności SEO Samodzielni i innowacyjnego podejścia do automatyzacji procesów marketingowych.

Merytoryka bez lania wody

Konferencja wyróżnia się formatem wystąpień inspirowanym TED – każda prelekcja trwa 18 minut. Dzięki temu uczestnicy dostają esencję wiedzy, praktyczne wskazówki i inspiracje, które mogą wdrożyć od razu. Oprócz prelekcji przewidziane są także panele dyskusyjne i networking, w których liczy się szczera wymiana doświadczeń i ścieranie się wizji.

7 prelegentów, 7 unikalnych perspektyw

Na scenie pojawią się eksperci, którzy od lat kształtują polski rynek marketingu, e-commerce i nowych technologii:

– Kama Kotowska – Human factor: co w marketingu pozostaje nasze, mimo wszędobylskiego AI?
– Jan Kinal – Sztuczna inteligencja, autentyczny kicz. Czego NIE robić w marketingu
– Natalia Sowa – Klient mówi, AI słucha: jak sztuczna inteligencja pomoże nam tworzyć trafniejsze persony i propozycję wartości marki
– Paula Skrzypecka – Legalny AI-influencer – jak to ogarnąć?
– Alina Lysychkina – AI-ready marketing: analiza, kreacja, efekty
– Damian Jemioło – Tworzenie syntetycznych person za pomocą AI. Jak pomagają w marketingu?
– Marcin Kamiński – CEO Top Online

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska