Sztuczna inteligencja zmienia marketing szybciej, niż ktokolwiek się spodziewał. Jak odnaleźć się w tym świecie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji Marketing Next: AI – Chill, prompt, repeat, która odbędzie się 26 listopada 2025 r. w Hotelu Mercure Wrocław Centrum.
Organizatorem wydarzenia jest agencja Top Online, znana z edukacyjnych działań w ramach społeczności SEO Samodzielni i innowacyjnego podejścia do automatyzacji procesów marketingowych.
Merytoryka bez lania wody
Konferencja wyróżnia się formatem wystąpień inspirowanym TED – każda prelekcja trwa 18 minut. Dzięki temu uczestnicy dostają esencję wiedzy, praktyczne wskazówki i inspiracje, które mogą wdrożyć od razu. Oprócz prelekcji przewidziane są także panele dyskusyjne i networking, w których liczy się szczera wymiana doświadczeń i ścieranie się wizji.
7 prelegentów, 7 unikalnych perspektyw
Na scenie pojawią się eksperci, którzy od lat kształtują polski rynek marketingu, e-commerce i nowych technologii:
– Kama Kotowska – Human factor: co w marketingu pozostaje nasze, mimo wszędobylskiego AI?
– Jan Kinal – Sztuczna inteligencja, autentyczny kicz. Czego NIE robić w marketingu
– Natalia Sowa – Klient mówi, AI słucha: jak sztuczna inteligencja pomoże nam tworzyć trafniejsze persony i propozycję wartości marki
– Paula Skrzypecka – Legalny AI-influencer – jak to ogarnąć?
– Alina Lysychkina – AI-ready marketing: analiza, kreacja, efekty
– Damian Jemioło – Tworzenie syntetycznych person za pomocą AI. Jak pomagają w marketingu?
– Marcin Kamiński – CEO Top Online
| Marketing Next: AI. Chill, prompt, repeat | Data: 26-11-2025 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |
