SEO

Teraz w formie ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE  w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz definicję SEO i zidentyfikujesz elementy stron internetowych mogące podlegać optymalizacji.
  • Poznasz rodzaje narzędzi wykorzystywanych w SEO oraz zastosowanie konkretnego oprogramowania
  • Nauczysz się, jak przeprowadzać wstępny audyt SEO z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi, w tym: analizujących pozycję strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajność strony (np. szybkość ładowania), profil linków, widoczność, konkurencję.
  • Nauczysz się interpretacji pozyskanych danych oraz podejmowania działania w celu poprawy pozycji strony a także jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników sektora komunikacji marketingowej: agencje, domy mediowe, wydawcy itp.
  • dla właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad działaniami w SEO
  • dla marketerów współpracujących z agencjami SEO
  • dla osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie podstaw optymalizacji stron internetowych
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych,

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje
Program

KAŻDY MODUŁ TO POŁĄCZENIE TEORII Z PRAKTYKĄ.

Dzień 1

  1. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
  2. Audyt serwisu pod kątem SEO jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  3. Strategia pozycjonowania – taktyka on site i off site
  4. Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  5. SEO On site – Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  6. Znajomość́ podstawowych pojęć́ takich jak: link buliding , meta tagi ; przyjazne linki
  7. Podstawowa znajomość́ struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H 1 …H 3 , meta tagi , alt text)

Dzień 2

  1. Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? Dobre praktyki redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  2. Jaką rolę w SEO odgrywa dobry content marketing?
  3. SEO Offsite Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących case study
  4. Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100 % potencjału wyszukiwarek?
  5. Nieetyczne sposoby pozycjonowania techniki i kary
    Koszt szkolenia


    Koszt szkolenia w trybie online: 896 zł netto. Cena zawiera:

    N

    8 godzin szkoleniowych

    N

    ćwiczenia praktyczne

    N

    materiały w wersji elektronicznej


    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

    Terminy szkoleń

    Zaufali nam

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
    Prowadzący

    Paweł Gontarek

    Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Przeprowadza audyty stron internetowych, a także pomaga pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki.
    Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych