SEO

Poznaj tajniki optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Poznasz definicję SEO i zidentyfikujesz elementy stron internetowych mogące podlegać optymalizacji.
  • Poznasz rodzaje narzędzi wykorzystywanych w SEO oraz zastosowanie konkretnego oprogramowania
  • Nauczysz się, jak przeprowadzać wstępny audyt SEO z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi, w tym: analizujących pozycję strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajność strony (np. szybkość ładowania), profil linków, widoczność, konkurencję.
  • Nauczysz się interpretacji pozyskanych danych oraz podejmowania działania w celu poprawy pozycji strony a także jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników sektora komunikacji marketingowej: agencje, domy mediowe, wydawcy itp.
  • dla właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad działaniami w SEO
  • dla marketerów współpracujących z agencjami SEO
  • dla osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie podstaw optymalizacji stron internetowych
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych,

Metody pracy

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia
  • Analiza przypadków
  • Quizy i symulacje

Program szkolenia

KAŻDY MODUŁ TO POŁĄCZENIE TEORII Z PRAKTYKĄ.

  • Podstawy SEO – czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
  • Audyt witryny internetowej pod kątem SEO
  • Strategie on site i off site SEO
  • 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  • Techniczne aspekty pracy z optymalizacją procesu 
  • Rola content marketingu w SEO
  • Nieetyczne sposoby pozycjonowania, techniki i kary
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 1000 zł netto. Cena zawiera:

N

7 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej


Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Terminy szkoleń
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Zaufali nam

Trener

Paweł Gontarek

Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Przeprowadza audyty stron internetowych, a także pomaga pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki.
Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych