SEO

Poznaj tajniki optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 13

Cena: 1500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Zrozumiesz jak ważne jest SEO dla sklepu internetowego i jak zacząć pozycjonowanie
  • Poznasz rodzaje narzędzi wykorzystywanych w SEO do analizy pozycjonowania oraz konkurencji
  • Nauczysz się, jak przeprowadzać wstępny audyt techniczny SEO z wykorzystaniem narzędzi, w tym: analizujących pozycję strony w wyszukiwarce Google, strukturę linkowania i wydajność strony (np. szybkość ładowania), profil linków, widoczność, konkurencję.
  • Nauczysz się interpretacji pozyskanych danych oraz podejmowania działania w celu poprawy pozycji strony a także jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarki Google.
  • Dowiesz się jak zaplanować strategię SEO dla swojego sklepu internetowego
  • Zrozumiesz jak pozyskać i porównać oferty SEO

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla pracowników sektora komunikacji marketingowej: agencje, domy mediowe, wydawcy itp.
  • dla właścicieli firm, którzy zastanawiają się nad działaniami w SEO
  • dla marketerów współpracujących z agencjami SEO
  • dla osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie podstaw optymalizacji stron internetowych
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych,

Metody pracy

  • Interaktywny wykład z pytaniami i odpowiedziami
  • Analiza case studies
  • Omówienie praktycznych przykładów już działających serwisów

Program szkolenia

KAŻDY MODUŁ TO POŁĄCZENIE TEORII Z PRAKTYKĄ.

  • Podstawy SEO – czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
  • Audyt witryny internetowej pod kątem SEO
  • Strategie on site i off site SEO
  • 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  • Techniczne aspekty pracy z optymalizacją procesu 
  • Rola content marketingu w SEO
  • Nieetyczne sposoby pozycjonowania, techniki i kary

Koszt szkolenia 1500 zł netto

Cena zawiera:

N

13 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
  • Warsztatowa forma z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 16.

Zaufali nam

Trener

Paweł Gontarek

Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Przeprowadza audyty stron internetowych, a także pomaga pozbyć się kar i filtrów z wyszukiwarki. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz Uniwesytet SWPS na kierunku User Experience Design. Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania seowiec. W pracy skupia się przede wszystkim na audytach seo. Interesuje się UX.
Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO i SEM.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych