Aktywności uprawniające do zdobycia punktów edukacyjnych DIMAQ

Udział w poniższych aktywnościach uprawnia do uzyskania punktów edukacyjnych w ramach programu recertyfikacji DIMAQ.
Aby zapisać się na daną aktywność, proszę przejść na podaną stronę.
W przypadku pytań proszę o kontakt: e.opach@iab.org.pl.

FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

W tym roku eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing.  Konieczne staje się  wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie.

Specjalna cena dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ: członkowie IAB – 1290 zł netto, pozostali 1590zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik – 30pkt, Panelista – 35pkt, Prelegent – 50pkt

Podczas branżowej konferencji Power of Content Marketing, specjaliści, od lat tworzący i wdrażający strategie content marketingowe, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Konferencja dedykowana jest przede wszystkim osobom, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej).

Lista wykładowców nie jest jeszcze zamknięta, ale obecnie znajdują się na niej same rozpoznawalne w branży nazwiska – ekspertów z Polski i zagranicy. Wystąpią między innymi: Rebecca Lieb – analityk, specjalista digital marketingu, Stephanie Losee – Head of Content w Visa, Magdalena Bugajło – ekspertka ds. szeroko pojętej komunikacji, marketingu i social media, Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing w Zavarovalnica Triglav , Inga Batur – copywriter i digital editor w wiodącym słoweńskim towarzystwie ubezpieczeniowym, Karsten Krämer – założyciel i dyrektor zarządzający w C3 Munich.

Prezentacje prelegentów skupione będą głównie na budowaniu efektywnej i angażującej komunikacji, jednocześnie opłacalnej z biznesowego punktu widzenia.

WSTĘP na konferencję jest WOLNY, ale liczba miejsc jest ograniczona. Rejestracja uczestników odbywa się poprzez portal Evenea.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Content Marketing Master Class to całodniowe, praktyczne warsztaty tworzenia skutecznych strategii content marketingowych. Poprowadzą je dwie trenerki z USA – Stephanie Loose i Rebecca Lieb.
Warsztaty będą skupiać się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk. Dowiedzą się między innymi:

jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, opartą na zdefiniowanych celach biznesowych,
jak zaplanować działania i przeprowadzać ich audyty,
które wskaźniki (KPI) są najistotniejsze w mierzeniu skuteczności działań,
jakie taktyki mają największą siłę oddziaływania i najbardziej angażują odbiorców,
w jaki sposób pozyskać user-generated content,
jak zintegrować paid i earned media,
jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content,
jakie są najnowsze trendy i jak content marketing będzie rozwijać się w przyszłości.
Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim i dedykowane są managerom średniego szczebla, odpowiedzialnym za wdrażanie działań content marketingowych. Zgłoszenia i zakupu biletów można dokonać TUTAJ.

UWAGA. Dla członków IAB Polska przewidziano rabat w wysokości 10%. By go otrzymać należy wysłać wiadomość na adres: biuro@contentmarketingpolska.pl, powołując się na członkostwo w IAB Polska.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Prowadzący – 15 pkt

3 kwietnia upłynął termin zgłoszeń do 10. już edycji konkursu Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku. Projekty będą konkurować w aż 36 kategoriach. Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 6 czerwca, która jest nie tylko jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży, ale też okazją do zabawy i networkingu. Uczestnicy konkursu mają zagwarantowane bezpłatne wejściówki, dla pozostałych zainteresowanych przewidziano bilety wstępu, które można nabyć tutaj.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4pkt

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, w mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Festiwal SEO to największe tego typu branżowe spotkanie w Polsce, gdzie zapoznać będzie się można z nowościami, studiami konkretnych przypadków oraz spotkać setki osób zainteresowanych tematyką SEO z całej Polski. Impreza od lat skupia najważniejszych ekspertów z tej dziedziny. Zaproszeni goście będą stanowili ogromne źródło wiedzy dla osób zainteresowanych tematyką.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Warsztaty autorskie firmy Mobiem, których celem jest szerzenie specjalistycznej wiedzy nt. mobile marketingu i prezentowanie dobrych praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Prowadzący – 15 pkt.

Wczoraj Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, dziś Snapchat, Tinder, Instagram, Vimeo. Social media ewoluują błyskawicznie, podobnie jak funkcje i możliwości, które oferują jak, gdzie i za pomocą jakich rozwiązań efektywnie budować biznes przy wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych?

Social Media Convent to jedna z największych konferencji na temat mediów społecznościowych, której piąta edycja odbędzie się już 27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji pojawi się ponad 40 prelegentów i prawie 500 uczestników. W programie nie zabraknie prelekcji dotyczących ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, badań dotyczące odbiorców, najnowszych trendów i prognoz dla branży (zgromadzonych w bloku GET INSPIRED), jak i informacji dotyczących wykorzystania narzędzi i dobrych praktyk wspierających, organizujących i systematyzujących działania w mediach społecznościowych oraz kanałów social media i budowania strategii skutecznej komunikacji w bloku GET PREPARED.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

IMPACT ACADEMY to cykl konferencji, warsztatów i webinariów, w trakcie których poszerzysz swoją wiedzę o najważniejsze w tym roku trendy i zjawiska w obszarze digital.

Pierwsze seminarium w edycji Impact Academy 2017 będzie poświęcone wizerunkowi: „Silne marki w erze cyfrowej”.

W serii 3 wykładów uczestnicy usłyszą o istotnych elementach w komunikacji marki – kulturze i innowacji jako sile napędowej dla marki, wskazówkach ważnych w działaniach mediowych, a także spojrzeniu na markę oczami odbiorcy oraz błędach i mitach w budowaniu świadomości marki.

W części warsztatowej będzie można dowiedzieć się o takich zagadnieniach związanych z wizerunkiem, jak: kryzys w mediach społecznościowych, viewability, CSR, skuteczne kampanie w mobile i usuwanie niewygodnych treści z sieci.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pktIMPACT SEMINAR #1 2017 „WIZERUNEK: Silne marki w erze cyfrowej”

Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt/warsztat, Prelegent – 10pkt/warsztat

Misją programu jest edukacja, inspirowanie i kształcenie liderów przyszłości. Digital University to nie tylko transfer wiedzy na temat nowych technologii prezentowanych przez wybitnych światowych specjalistów, to ogromna sieć kontaktów i wsparcia dla polskich przedsiębiorców, menadżerów, naukowców i studentów.

Digital University wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami technologicznymi. Łączy operacyjny know- how, pionierskie case study, praktykę liderów branży oraz największych autorytetów akademickich danej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwala uczestnikom na jej wdrożenie w firmach/instytucjach umożliwiając tym samym ich dynamiczny rozwój.

Najbliższe zjazdy poświęcone będą następującej tematyce:

30.03.2017 What’s the Future of Media & Entertainment
31.03.2017 Cybersecurity
19.05.2017 Kobiety w nowych technologiach
09.06.2017 Zmiana pokoleniowa, Millenialsi, Pokolenie Z
06.10.2017 New Marketing
01.12.2017 FinTech

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

13. edycja Kongresu Online Marketing.

Hasłem przewodnim wydarzenia będzie samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.

W planie kongresu m.in:

darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
10 strategii social media, które naprawdę działają
w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Piąta edycja konferencji MailMyDay.

Prelekcje i case study nie tylko z rynków polskich, lecz także zagranicznych. Drugiego dnia w trakcie warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystać email marketing i łączyć go z innymi działaniami. Konferencja to nie tylko możliwość uczestniczenia w ciekawych prelekcjach i warsztatach, to świetna okazja do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25, Prelegent – 40

Konferencja Impact Day organizowana jest dwa razy w roku, jest to największe przedsięwzięcie edukacyjne Media Impact Polska (Grupa Onet-RAS Polska). Konferencje te poświęcone są ważnym i świeżym tematom w świecie reklamy i marketingu, w obszarze digital. Prelegentami są autorytety w poszczególnych dziedzinach z Polski i z zagranicy.

Do tej pory Impact Days poświęcone były m.in. tematowi programmatic, video czy mobile, zaś podczas seminariów i webinarów Impact Academy poruszane były m.in. tematy: inbound marketing, influencer marketing, real time marketing, big data.

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

Cross Digital Marketing to wydarzenie które powstało z myślą o marketingowcach poszukujących inspiracji, motywacji, digitalowej energii i pomysłów. W ciągu jednego popołudnia, w warszawskim Digital Knowledge Village, odbędzie się cykl wystąpień ekspertów z różnych obszarów marketingu. Prelegenci opowiedzą o tym, jak wykorzystać kanały i narzędzia szeroko pojętego cross digital marketingu m. in. Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM. Nie zabraknie również ciekawych case study.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona. Przy zapisie prosimy wpisać w pole formularza („Napisz”) DIMAQ.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Mobile Trends Conference to największa w Polsce konferencja o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile.

8-10 marca 2017 r. w Krakowie – trzy inspirujące i pasjonujące dni, poświęcone w pełni wszystkiemu, co związane z branżą mobile oraz nowoczesnymi technologiami.

Jeśli zależy Wam na wymianie doświadczeń i networkingu w świetnej atmosferze oraz wiedzy na temat obecnych i nadchodzących trendów w branży, to miejsce dla Was!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

AB HowTo: win SEO in 2017 to wydarzenie, które stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca w Warszawie eksperci IAB Polska oraz zaproszeni goście, m.in. Łukasz Żelezny, przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozycjonowania w szybko zmieniającym się świecie algorytmów Googla. Chcesz wygrać SEO? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

Specjalna cena dla posiadaczy DIMAQ: 150 zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20pkt, Panelista – 25pkt, Prelegent – 40pkt

IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań.
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.

Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.

Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt.

IAB FutuLab to nowy cykl nieformalnych spotkań skupionych wokół najnowszych technologii wykorzystywanych w szeroko pojętym marketingu.

W swobodnej atmosferze nie tylko rozmawiamy i prezentujemy innowacyjne rozwiązania, ale przede wszystkim testujemy je na własnej skórze. Wszystko dzięki obecności przedstawicieli wiodących technologicznych firm, którzy wyjaśniają działanie i pełnię możliwości swoich „futu” produktów i usług.

Pierwsze spotkanie pod hasłem VIRTUAL REALITY odbędzie się 26 stycznia 2017 w siedzibie IAB Polska.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.

MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Punktacja:

MIXX Awards Gala – Uczestnik – 5 pkt

MIXX Conference – Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt.

UWAGA: specjalna oferta cenowa dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ:

Konferencja: 300 zł + VAT

Gala: 500 zł + VAT

pakiet Konferencja+Gala: 700 zł + VAT

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.
AULA POLSKA to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5pkt, Prelegent – 10pkt

Studia E-marketing. Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

Poranek z email marketingiem to spotkanie z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Jego celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań oraz szerzenie dobrych praktyk.

Poranki są organizowane w 5 miastach: Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu – 3 pkt, Prelegent jednego warsztatu – 5 pkt

Tegoroczna edycja pod hasłem Jak skutecznie zaplanować i prowadzić kampanię reklamową w Internecie odbędzie się 28 września w Multikinie w Złotych Tarasach. Kongres rozpocznie się od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim jesiennej edycji Kongresu. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników Kongres podzielony został na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

IAB Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu – 5 pkt, Prelegent jednego warsztatu – 10 pkt

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.

Organizatorem jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

E-marketing w praktyce.

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego.